środa, 14 sierpnia 2013

Początek.

Witajcie :)
Początek jest trudny. Założyłam tego bloga głównie z myślą aby lepiej wytrwać w swoich postanowieniach, oraz przy okazji recenzować produkty, opisywać pielęgnację swoich włosów, i tak dalej ;) to co zazwyczaj robi się na blogach włosowych. Ale przede wszystkich ma mi pomóc wywiązywać się z rzeczy które sobie obiecałam/obiecam (czasami ciężko jest z systematycznością jeśli chodzi o długotrwałe efekty..), takie jak wcierki czy suplementacja. Postanowiłam także przedstawić swoje zmagania się z dietą, lub jak kto woli, zdrowszym odżywianiem.

Tytuł bloga wziął się stąd, ponieważ jak dla mnie włosy to jedna z NAJCIEKAWSZYCH materii świata - niby martwa, a jednak żyjąca, ponieważ można ją odżywić i napoić, oraz szalenie interesująca w swej zmienności - raz szorstka i matowa, innym razem gładka i błyszcząca. Moim celem jest właśnie uzyskanie tego drugiego efektu ;) co jest nie lada wyzwaniem.

orangehaze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz