sobota, 7 września 2013

Mały wpis - moje włosowe inspiracje.

Zanim wrzucę zdjęcie swoich włosów chciałam pokazać zdjęcia które bardzo mnie motywują (jeśli można to tak określić bo pielęgnacja stała się już dla mnie rutyną;) chociaż daleko mi do takiego stanu :c). Liczy się oczywiście kolor/stan/długość lub każda z osobna.




Główna bohaterka "Taking Off" miała piękne włosy..





zawsze podobał mi się kolor Natali Vodianovej



To jest fryzura o jakiej marzę.
W stylu lat 60/70 z przedziałkiem
na środku, zakrywająca twarz po bokach.


orange haze

ps. nie wiecie gdzie w ustawieniach usunąć te czarne ramki..? :|

4 komentarze:

  1. pierwsze zdjęcie - marzenie *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze zdjęcie, prześliczne włosy :D
    te ramki jakos mozesz, jak wezmiesz ustawienia szablonu i zaawansowane i tam prawdopodobnie to bedzie, ale tak z pamieci Ci nie powiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne inspiracje. Chętnie poznam Twoje włosy:D

    OdpowiedzUsuń